FAQ

Hieronder vindt u regelmatig gestelde vragen met het antwoord:

Wat zijn de bezorgkosten als ik onder de 25 euro blijf?

Binnen Eindhoven wordt er vanaf 19 euro bezorgd. LET OP: Dit bedrag geldt op het subtotaal! In het systeem zijn verder Valkenswaard, Best, Geldrop, Veldhoven (vanaf 25 euro subtotaal bezorging 2,95), Nuenen en Aalst opgenomen. Ziet u toch geen bezorgkosten staan, dan is uw bestelling wellicht te klein.

Kort samengevat geldt het volgende:

1. Binnen Eindhoven wordt er vanaf 25 euro bestelwaarde gratis bezorgd. Van 19 t/m 24,99 euro kost het 2,95.
2. Buiten Eindhoven ligt de drempel wat hoger, en geldt dat er voor minimaal 30 euro besteld moet worden. Daarnaast gelden hier andere regels m.b.t. de bezorgkosten. Het systeem geeft telkens precies aan wat u moet betalen. Bestellingen boven de 100 euro worden vrijwel altijd kosteloos geleverd.

Mocht u problemen hebben met het selecteren van de bezorgkosten, neem dan gerust contact met ons op! Bestelt u vanuit buiten bovengenoemde plaatsen dan zijn de bezorgkosten op aanvraag. Neem hiervoor even telefonisch contact met ons op, we helpen u graag verder.

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

U kunt betalen via Ideal, of contant bij bezorging. Voor bedrijven geldt dat zij na controle ook op rekening kunnen betalen.

Ik heb problemen met bestellen, hoe nu verder?

Onze medewerkers helpen u graag verder, zij kunnen vanaf afstand meekijken in uw account en u zo door het bestelproces helpen.

Kunnen jullie ook lunchpakketten naar wens samenstellen?

Zeker, u kunt aangeven welke broodjes u graag zou willen ontvangen en in welke aantallen er wordt dan een offerte op maat aan u gegeven. Daarnaast kunt u bij de bestaande pakketten ook aangeven welke broodjes u graag wel/niet zou willen ontvangen. Dit geldt ook voor specifieke wensen zoals sla/dressing etc, u kunt hiervoor een opmerking bij uw bestelling plaatsen.

De prijzen in de winkel wijken af van de prijzen in de webshop, hoe kan dit?

In de winkel is gekozen om te werken met prijscategorieën voor de belegde broodjes, in de webshop is dit niet het geval maar is er een prijsberekening per broodje van toepassing, daardoor kan het voorkomen dat de prijs in de webshop net iets afwijkt van de prijs in onze winkel.

 

Is het assortiment het zelfde als in de winkel?

Het assortiment in de webwinkel is in grote lijnen het zelfde als dat in de winkel, echter kan het voorkomen dat een artikel onverhoopt niet meer op voorraad is. In de winkel zult u het dan niet zien liggen, onze webshop is echter niet direct gekoppelt aan de voorraad waardoor het kan voorkomen dat u een artikel bestelt dat op die specifieke dag niet op voorraad is. Veel van onze producten komen uit Duitsland, waardoor ook wij soms op een levering moeten wachten indien een product sneller loopt dan vooraf ingecalculeerd was. U kunt dit probleem bij gebak en broden voorkomen door op tijd uw bestelling te plaatsen.

 

Kan ik in de webwinkel ook een datum en tijd voor bezorging aangeven?

Ja dit kan, let goed op als u door het afrekenproces loopt, daar heeft u de mogelijkheid om een datum en tijd aan te geven. U kunt ook nog een eventuele opmerking bij de bestelling plaatsen. Het afhalen van uw bestelling in de winkel behoort ook tot de mogelijkheden.

 

Hoe is het toch mogelijk dat jullie zo goedkoop zijn, dan kan het toch niks bijzonders zijn? 

Dit is de kracht van onze formule en het antwoord hierop is eigenlijk heel simpel. Al onze producten worden met de grootst mogelijke zorg ingekocht in Duitsland, we zijn continue op zoek naar het meest aantrekkelijke aanbod en vernieuwen dit ook regelmatig. Daarnaast verwerken we dagelijks vele bestellingen en klanten in de winkel, waardoor we groot kunnen inkopen. We nemen genoegen met een lager winstmarge en laten producten niet meerdere malen 'over de kop' gaan. Kom zelf langs of bestel online en beoordeel onze kwaliteit, bent u niet tevreden laat het ons zeker weten, dan zorgen we voor een passende oplossing.